zondag 28 november 2010

For you...

****
****
Original Picture from Yahoo images
****
Als je te lang nadenkt
is de goede gedachte weg...
****
Op het ogenblik is mijn inspiratie
om zelf foto's te maken even zoek,
maar ik geniet ook zo van andere
mooie foto's,teksten,spreuken en andere
prachtige dingen die ik tegenkom wanneer
ik weer eens aan het verdwalen ben op het net
en ik wil jullie daar zeker van laten meegenieten
ook omdat ik denk dat vele dames zoals ik
telkens weer verwonderd zijn van al dat moois
even ademhalen met het hart en luidop denken
ooohh wat prachtig!
****

22 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad ook een hele mooie foto, ondanks de koude sneeuw komt het hart heel warm over!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi !! en bijzonder dit hart van sneeuw.......mooie dag ! liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is gelukt, heel goed gelukt hoor, ik denk heel heel hardop, wat MOOIIIIII!
    Zoveel sneeuw hebben we nog niet, komende week wordt wel wat meer verwacht.
    Een fijne zondag, lieve Ingrid, kleedt je dik aan wanneer je naar de paardjes gaat hoor. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeel mooi!! Daar genieten we zeker van!
    fijne dag, groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto weer! Blij dat je die altijd weer vindt en met ons wil delen! De spreuken erbij maken het helemaal af! Heel vele groetjes!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zeg! prachtige foto
    fijne zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto heb je weer uitgezocht, Ingrid !
    En mooi in woorden gezet wat we denken !
    Is het bij jullie ook zo koud, hier hebben we deze nacht -6° gehad :-(
    Fijne zondag,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sending some love right back to you my sweet friend. xoxoxoxo Have a great new week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love it! Thanks, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je zit nog vol inspiratie dus.....
    Het bewijs is hier wederom geleverd....mooi!
    Liefs

    Oh heb je voor mij een code voor die sterretjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,

    Dat doen we zeker. Er is inderdaad erg veel moois te zien en te lezen op het net! Mooie spreuk & foto!

    Lieve groet & een gezellige avond,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem19:16

    Oh so pretty Ingrid.Your page looks lovely.I adore the banner so very pretty.

    Have a beautiful new week ahead!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk om af en toe even te verdwalen, zo ook hier.
    Wat een prachtig hart. Je gedachten zijn totaal niet inpiratieloos.

    Fijne avond & nieuwe week
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vergeet ik te zeggen hoe prachtig je site eruit ziet! Wat een prachtige banner!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Maakt mij niet zoveel uit van wie de foto's zijn als ze met leifde geplaatst zijn is het altijd goed .
    Dit hart is ook weer helemaal goed !
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. You always find the most beautiful photos Ingrid! Very inspiring!
    xo Catherine

    Vindt u altijd de mooiste foto's Ingrid! Heel inspirerend!
    xo Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je weet me altijd weer te verrassen.

    Bezoek met heel veel plezier je blog.

    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi hart van sneeuw. Verdwaal jij maar lekker op het www...dan genieten wij fijn met je mee. Ja, ben helemaal in de rijmstemming deze week...
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heerlijk avondje ook voor jou, lieve Ingrid. Ik ga nog een grote mok thee maken, met een zelfgebakken plakje cake erbij. Wil je er ook een, hihi
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Adembenemend mooi lieve Ingrid.
    Je heb zo'n prachtige blog. Of het nu je eigen foto's zijn of die van anderen waar je ons van laat genieten, de prachtige spreuken, ik geniet er iedere keer weer van.
    Liefs Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend blog heb je Ingrid,
    Heerlijk om je fotot,s te zien en de spreuken te lezen.
    Ik heb mij als volger bij je aangemeld, zeer de moeite waard.
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. How cute is this, Ingrid! A snow heart is much better than a snowball! I want to make some of those! xoxo Paulette :)

    BeantwoordenVerwijderen

~*~Dank je wel voor het lieve bericht!
~*~Thanks for your sweet comment!