woensdag 14 april 2010

From Paulette...

~~~~
~~~~ ~~~~
Een tijdje geleden heb ik een
give away gewonnen bij Beedeebabee
voor mij Paulette en daar wil jullie
wel van mee laten genieten...
het was een heel mooi cadeautje
een mooie kaart,twee mooie hangertjes
mooie labeltjes,knoopjes en een gedecoreerd ei!
Zij maakt ook hele mooie dingen met
hele kleine pareltjes!
zeker een blogbezoekje waard!
~~~~
Beedeebabee!! for me Paulette has a give away
and I also won...a beautiful gift
I like to share that with you...
two beautiful pendants
a beautiful card,a beautiful label with my name!
beautiful buttons and a colorfull egg
for decoration!
She make such beautiful things!
Go and look for yourself ladies...
Thank you again Paulette!!
~~~~

3 opmerkingen:

  1. hum.... you're lucky!!
    It's beautiful!!
    Have a good day!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid, wat leuk dat je bij mij langs bent geweest en ook een lief berichtje achterliet. Wat heb jij een prachtige blog en wat een mooie foto's , ik geniet en ga je ook zeker volgen.
    Tot de volgende keer.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet Ingrid...you make me blush! This post is so beautiful, thank you...You have giveaways everyday, giving away your beautiful backgrounds to anyone who wants one. You've make my blog beautiful, as well as the blogs of many, many others! Thank YOU my sweet friend!!! XOXO Paulette ;)

    BeantwoordenVerwijderen

~*~Dank je wel voor het lieve bericht!
~*~Thanks for your sweet comment!